Los bericht bekijken
Oud 1 december 2017, 00:11   #17074
Kristof Piessens
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 24 november 2014
Berichten: 2.036
Standaard

Het draadje is wat aangedikt zo te zien ?

Aliens of ze bestaan is mij zeer de vraag...enkele opmerkelijke dingen zoals rowell crash, vreemde ontdekkingen in verhalen van mensen die aan projecten werken en wat heeft dit allemaal verband met aliens ?

Het enigste wat ik weet is dat de wijze tot communicatie nooit fysiek zal zijn buiten het tegendeel van ontmoetingen die het spel van de menselijke soort trachten te beïnvloeden....

Ik neem alleen aan dat aliens wel kunnen bestaan op een totaal andere wijze dan je zelf dacht, in dat context is er op een andere forum iemand bezig iets te verspreiden waarvan sommige woordbegrippen een minimaliserende effect beogen dan de impact van beïnvloeding enerzijds persoonlijk als collectief gebeurd, maar ik kan niet bevestigen dat ervaringen als verhalen wel waar zijn noch niet waar, het niveau waar dit zich meestal afspeelt is grotendeels geestelijk/mentaal.
De bewijslast ligt nog duidelijk in het kamp van de aliens en de daarbij horende tuigen, je hebt hierbij dan twee groepen waarbij de graad tot bemoeienis met slechte bedoelingen verdergaat dan de soevereiniteit-s beginsel en dus in het geheim opereert, niets hiervan is tot dusver openbaar, en de graad van bemoeienis van aliens met goede bedoelingen de soevereiniteit van het menselijke ras respecteert.

De volgende link geef ik nog in dat verband

http://alliesofhumanity.org/nl/

Het zou tijd moeten worden dat er een organisatie komt die de aarde beschermt tegen aliens met slechte bedoelingen...hierop volgt ook volledige openbaring van alles wat hiermee te maken heeft....

Verder dan dat kom ik niet in mijn verklaringen !
Kristof Piessens is offline   Met citaat antwoorden