Los bericht bekijken
Oud 17 augustus 2019, 18:30   #18437
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.794
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Nee hoor, nog altijd veel en veel te primitief, zelfs kernfusie is niet voldoende, de benodigde energie is in de orde van ettelijke PetaWatts, dat is veel en veel meer dan de totale energieproductie op aarde momenteel, van alles samen dus.

Denk dan eerder aan een regelbaar miniatuur zwart gat met negatieve massa, dat is natuurlijk vrij moeilijk te realiseren.
Het is zoals de zon in een doos steken, maar dan moeilijker.
Ik denk dat u de exponentiële vooruitgang inzake anti-gravity onderzoek tenzeerste onderschat. Hieronder een zeer (te) eenvoudige video met betrekking tot het opheffen van de zwaartekracht of toch een gedeelte ervan.

https://www.youtube.com/watch?v=95DjBzwF2ZI

Toen Bill Uhouse in een interview het had over 6 verschillende capacitors van elk een miljoenen volt , die men in zijn werkplaats hadden ontwikkeld en gebouwd en in de simulator had geplaatst, begreep ik niet goed waarom dat ze die nu nodig hadden. Nu begint het waarom wat te dagen. Het had mogelijk te maken met het opheffen van de zwaartekracht waarmee men toen al bezig was. Dat zegt hij trouwens zelf, maar ik had het niet onmiddellijk echt begrepen.

Men moet zich wel realiseren dat Uhouse al een hele tijd geleden werkte aan zulke projecten. De vraag is nu, hoe ver men sindsdien vooruitgang heeft geboekt in deze. Ik denk dat de vooruitgang significant is en buiten onze verwachting of alledaagse voorstelling.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 17 augustus 2019 om 18:43.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden