Los bericht bekijken
Oud 20 januari 2019, 20:29   #67
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Vlaanderen zou beter eens beginnen zijn smerige lucht aan te pakken. Het valt nogal op dat Vlaanderen ongeveer de vuilste plek is om te leven.
Ook daar hebben de mensen hun buik van vol. Je moet al naar Wallonië om nog wat zuurstof binnen te krijgen. Binnenkort moeten we gaan bedelen in Wallonië om wat zuurstof.

Het verschil is duidelijk en flagrant.

Bijlage 110048
Te gek om te insinueren dat de regering Michel met NVA er in en de Vlaamse deel regering de schuldigen zijn dat we hier stikken in het diesel gif, terwijl in 1980 de diesel wagen hier gepromoot werd door de regeringen toen.

Oostenrijk die weigerde en blijven weigeren is de benzine op te slaan en diesel te promoten, blijven stadsbussen enz. rijdend houden op benzine, uitgescholden door EU en auto lobby werd net als nu met hun vooruitziende stand punt op de vreemdelingen industrie.

Milieu is eigendom van iedereen! het kan dus niet dat Agalev-Groen het milieu kleemt als hun bezit om hun extreem links partijprogramma te verbergen.

Bovendien meen ik te begrijpen dat uitgesproken Vlaamse partijen voor kernenergie zijn, die mist vervuilend zijn van al.

Had Verhofstadt onze strategische kerncentrales eigendom van het volk niet verpast aan de Fransen om ons te herkolonialiseren en nadien dit geld aan de PS gegeven heeft die het verbraste, allemaal om aan de macht te moge blijven.

Dan was er nu geld om 4 generatie kerncentrales te bouwen die zelfs de oude kernafval als brandstof kan verwerken.

Wat voor milieu 3 maal winst is voor jaren,
1 schone energie,
2 veel energie om auto, woningen , bedrijven te voorzien van energie,
3 verwerken = weg werken van deze wereld van problematisch oud kernafval in plaats van het voor 10000000000000000 jaren in de zee of diep onder de grond te dumpen.


Maar ja alle schuld licht natuurlijk zoals steeds bij dom NVA en dom Vlaanderen…….!
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden