Los bericht bekijken
Oud 20 januari 2019, 20:59   #69
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Maar al die hardwerkende Vlamingen zijn toch enorme ezels dat ze domweg op CD&V, OVLD, Groen en spa blijven stemmen. Eigen schuld dikke bult voor die meerderheid hoor.
Ezels????? Neen!!!! we worden al 189 jaar gegijzeld!!!!!

Wij, het volk MOET gaan kiezen, eenmalig in de zoveel jaar om op middeleeuwse wijze partijen en personen een volmacht te geven om ons te misbruiken in dit sjoemel merk België.
Waar Michel en co nu al doen als Kabila in Congo om de macht te behouden en ondertussen te sjoemel via de geheime achterkamers van de senaat–loge-Kamer- loge.

De keuze om op partijen te kiezen is hier even problematisch als de keuze in de winkels vroeger in het CCCP tijdperk.

>>>WAT aangeboden word, daar zit en reuk aan, is oud, beschimmeld, onbruikbaar
.<<<

het andere…. word op alle manieren weggehouden van het aanbod wegens tegen de staat of gevaarlijk verkeerd westers denken.

Wat aan geboden word is door corruptie vervuild (sp.a), is verbrand door steeds te hoereren en in bed te kruipen met de ander (CD&V), of verpast onze strategische kencentrales enz. om aan de macht te blijven (Open VLD). Idem Franstalige zuster/broeder partijen.

Of Agalav-groen die het algemeen bezit het milieu zich toegeëigend om hun extreem links partij programma te verbergen kan ook net als nog extremer PVDA, oeps, als ’t maar NIET RECHTS is……

Omdat midden links over / tot midden rechts niet deden wat ze moesten doen en alleen voor hun partij = kiesvee zorgden in hun zuilen en belangengroepen en niet voor de burger iedereen gelijk voor de wet behandelde.

.....kwamen anders denkenden uit de grond gekropen die nu zelfs op extreme wijze de macht willen pakken.

Goede huisvader/moeder Protesteer en blijf op een vooraf afgesproken dag met zen allen thuis, ga niet werken zoals de school kinderen spijbelen om hun verlangen te uiten en duidelijk signaal te geven

>>> Het kan anders: zie echt democratisch Zwitsers politiek gebeuren!!!!!!!!
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 20 januari 2019 om 21:05.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden