Los bericht bekijken
Oud 8 november 2013, 11:09   #751
Ondernemerke
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 26 juni 2013
Berichten: 642
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door skaldis Bekijk bericht
Ze willen me onder een ander paritair comité laten werken, me onderbrengen in een vennootschap van privaatrecht (mag van Europa evengoed van publiek recht zijn), mijn vaste standplaats ontnemen, verlof afnemen en over ander verlof zelf beslissen wanneer ik dat kan nemen, langere diensten, ...
als het van mij afhangt staak ik tot die plannen volledig zijn afgeblazen.

Dat ze de dingen ten goede veranderen : minder overhead kosten, minder bazen ipv de gewone werknemer uit te persen en de boel op te delen in zoveel mogelijk bedrijfjes om zoveel mogelijk ego's bedrijfsleider te maken en de macht van de gewone mensen te breken
Ik ga al die pagina's gezever niet lezen (ik moet tenslotte nog ook werken voor mijn brood) maar van mij kreeg jij als eerste je C4. Staken is het laagste wat een mens kan doen. Als je te stom bent om op een volwassen manier te onderhandelen tot een compromis dan verdien je niet beter dan buiten gestampt te worden. De vakbond is in mijn ogen dan ook niet meer dan een groep poengraaiers op de kap van hun onnozele achterban.

Al de mensen die rekenen op hun vervoer met de NMBS zullen u niet dankbaar zijn. Maar jongen doe maar. Maar kom achteraf dan ook niet staan blèten als ge geen werk meer hebt (en zult vinden).
Ondernemerke is offline   Met citaat antwoorden