Los bericht bekijken
Oud 17 november 2003, 10:59   #24
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN
 
Pelgrim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2002
Locatie: Bankrijk
Berichten: 49.945
Standaard

Solidarnosc, enkel wat op dit forum posten helpt ook niet nee, maar het is misschien wel een interessante plaats waar ideeën kunnen groeien.

groot-Links, het vreemdelingenpunt is volgens mij ook inderdaad de grootste troef van het Blok. Je kan zeggen wat je wil, maar er IS een afkeer van vluchtelingen, illegalen en zelfs genaturaliseerde vreemdelingen -zelfs van zogenaamde derde generaties. Wat me in die zaak opvalt is hoezeer de linkse ideologen hun kop in het zand steken. Bvb wat betreft het stemrecht: er IS een grote meerderheid van de bevolking tegen. Jaag dat stemrecht er door en het Blok zou zijn stemmenaantal weer met zoveel procent zien toenemen. De pvda dacht het licht gezien te hebben met ael-toestanden, ik hoef toch niet uit te leggen hoe fantastisch dat geslaagd is?

Nu zijn er van die politiek correcte ideologen die de schuld op de media steken en het hebben over 'negatief beeld dat men heeft van allochtonen'. De gedachte dat er misschien wel iets waar zou kunnen zijn van dat onveiligheidsgevoel is taboe want dan is men racist. Welnu, ik woon in een regio met heel veel allochtonen en ik ondervind dagelijks dat er inderdaad problemen zijn. Ben ik racist? Nee, integendeel. Maar ik vind het begrijpelijk dat bij ons in Hoboken het Blok dan ook zo'n 40 procent haalt. Want het is spijtig genoeg de énige partij die de problemen erkent, en de oplossingen die zij aanbieden zijn van racistische aard, maar het zijn de enige oplossingen die het publiek hier heeft. Alleen omdat de linkerzijde angstvallig aan enkele politiek correcte dogmas blijft vasthouden weet het blok heel de vreemdelingenproblematiek te monopoliseren en uit ondervinding weet ik dat dat hét thema is bij de bevolking. Niet werkloosheid, niet belastingen, niet milieu, maar vreemdelingen. Zolang de linkerzijde dat niet erkent en geen alternatief biedt voor het Blok zal deze racistische partij gewoon verder blijven groeien.
__________________
pri via opinio, ne prelegu.
pri alies opinioj, nepre legu!
Pelgrim is offline