Los bericht bekijken
Oud 4 april 2014, 19:48   #21
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior Bekijk bericht
- Ongeacht wie je nu bemint, haat of minacht, iemand een "debiel" noemen is en blijft onbeleefd
- Vriendelijke tip: je post is zeer emotioneel opgesteld, dat komt de geloofwaardigheid niet ten goede.

Ik vind het vreemd dat u zo zeker bent over uw stelling:

zijn ze bij Le Soir dan gek geworden ofzo?
Je zou ondertussen moeten weten dat ik lak heb aan beleefdheidsregeltjes en formules. Ik heb er geen problemen mee om de dingen bij de naam te noemen. De taaie is een debiel. Daar helpt geen lieve donder aan. Daarom zijn de Franstaligen (volgens JOU) zelfs bereid om een prijs te betalen om de opeens levensgevaarlijk geworden "truc" in de kast te kunnen houden.

Of ze bij Le Soir gek zijn geworden? Weet IK veel. Ik stel me die vraag niet, noch was ik het die het oordeel van Le Soir in twijfel trok met de woorden:"Tenzij Le Soir het fout heeft".

Je vroeg naar mijn mening, en die kreeg je. Weerleg ze met logica en argumenten ipv mijn geloofwaardigheid te koppelen aan emotionaliteit. Het is immers duidelijk dat jij eerder in dat bedje ziek wordt als er aan jouw geliefde vvorstenhuis dreigt geraakt te worden.
Je kan je bijgevolg beter zorgen maken over je eigen geloofwaardigheid ipv die van mij.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline