Los bericht bekijken
Oud 4 april 2014, 20:07   #22
BWarrior
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
BWarrior's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2009
Locatie: België
Berichten: 17.568
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Je zou ondertussen moeten weten dat ik lak heb aan beleefdheidsregeltjes en formules. Ik heb er geen problemen mee om de dingen bij de naam te noemen. De taaie is een debiel. Daar helpt geen lieve donder aan. Daarom zijn de Franstaligen (volgens JOU) zelfs bereid om een prijs te betalen om de opeens levensgevaarlijk geworden "truc" in de kast te kunnen houden.

Of ze bij Le Soir gek zijn geworden? Weet IK veel. Ik stel me die vraag niet, noch was ik het die het oordeel van Le Soir in twijfel trok met de woorden:"Tenzij Le Soir het fout heeft".

Je vroeg naar mijn mening, en die kreeg je. Weerleg ze met logica en argumenten ipv mijn geloofwaardigheid te koppelen aan emotionaliteit. Het is immers duidelijk dat jij eerder in dat bedje ziek wordt als er aan jouw geliefde vvorstenhuis dreigt geraakt te worden.
Je kan je bijgevolg beter zorgen maken over je eigen geloofwaardigheid ipv die van mij.
"Lak hebben aan beleefdheidsregels" is een eufemisme om groffe taal te gebruiken. Op wat baseer je je eigenlijk om te stellen dat de Koning een "debiel" is? Je moet mijn woorden niet fout citeren. Ik stelde dat de Franstalige partijen bereid waren om de monarchie partieel op te offeren om niet aan artikel 195 te raken. Dat is mijn logica en dat is wat ik hier tevens al de hele tijd stel. Jij trok het oordeel van Le Soir overigens wel in twijfel: je stelt zelf dat men art. 195 voor herziening vatbaar wil verklaren en, bovendien, dat niet wil doen aangaande artikels m.b.t. de Koning. Dat is het tegenovergestelde van wat Le Soir schreef.
BWarrior is offline