Los bericht bekijken
Oud 7 juni 2014, 16:43   #11
UFSIA
Parlementslid
 
UFSIA's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 februari 2006
Berichten: 1.565
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
Dewever is groot geworden met steun van de linkse media op het VB te kappen.... Hij was de efficiëntere en betrouwbaardere versie van DD. De media hebben hem iets te groot gemaakt. Denk dat ze er al spijt van hebben. Alhoewel Dewever voert hun agenda uit en subsidieert massaal de geschreven pers en ook qua migratie en de eu volgt hij braaf de pc richtlijnen.

Ik denk mocht hij echter met de britse conservatieven in zee gaan en ook centrum-rechtse accenten leggen dat de media alles gaat doen hem terug neer te halen.

Alle populaire politici in VL zijn mediaproducten op FDW na....

Wanneer een echte rechts nationale / conservatieve partij die het equivalent is van de SVP in zwitserland.

Als de n-va zich vast rijdt moet FVH maar eens aan een partij denken.

Ik denk dat morel en FVH ook meer dat soort partij in ogen hadden....

In tegenstelling tot wat velen hier denken waren de enige VB politici waar ik contact mee had en inside info FVH en Morel....

Voor mij was het discours van FVH en zijn uitstraling mijlenver boven van dat van Dewever. Maar ja hij werd dan ok geen columnist in alle linkse gazetten of mocht ook ni meedoen aan de slimste mens of in een pandapak op podia s optreden. Denk dat hij zich daar ook niet gemakkelijk bij zou voelen.
Zijn die twee goeie mensen ook niet buitengesmeten uit 't VB ?


mvg. Sint Ignacius
__________________
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn.
~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
UFSIA is offline