Los bericht bekijken
Oud 11 februari 2018, 13:38   #65
Otherwise
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 4 november 2012
Berichten: 2.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Een mooi voorstel, alleen spijtig dat het onrealistisch is.

Voor meerdere werknemers van het zelfde bedrijf die in elkaars buurt wonen wordt dit al een eeuwigheid toegepast en kijk,... nog steeds hopen files. Voor de meeste andere die het niet toepassen is dat omdat het niet uitkomt qua huurregeling of bestemming. Gaat ge die verplichten van min. met 3 te rijden? dan gaan er in de toekomst vooral veel mensen zijn die NIET meer op hun werk geraken. Dat is nu precies ook het probleem van het openbaar vervoer, waarom dat niet werkt.

Maar droom vooral allemaal maar verder hoor, ik gun het jullie van harte.
Onrealistisch? Kom nou, de Esa heeft een toestel laten landen op een voorbijvliegende komeet op miljoenen kms van de aarde, Musk heeft een Tesla in de ruimte geschoten, smartphones, gps aparatuur, het bestaat allemaal en kan aangekocht worden. Er is maar 1 ding nodig: een wet die het verplicht van lifters mee te nemen en een schrander ontworpen software die auto's met lifters matcht. Technisch bestaan alle componenten, het zijn alleen de mensen die schrik hebben voor vernieuwing. Voor mij is het heel onrealistisch en vooral een teken van domheid om 's morgens een uur vroeger op te staan om in zijn eentje in een chique auto in de file te gaan staan. Ik heb medelijden met de brave belg die in zijn chique statuswagen in de file gaat staan: ik zie daar iemand in met een verstard denkvermogen, dus geen denkvermogen, een dommekloot in feite.
Otherwise is offline   Met citaat antwoorden