Los bericht bekijken
Oud 1 februari 2021, 17:59   #513
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.363
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N-VA Bekijk bericht
Met een gebruikersnaam als die van mij ben ik ergens wel verplicht om te reageren in deze draad. Ik zie dat er veel gespeculeerd wordt zonder kennis van zaken dus hier toch een kleine verduidelijking.

Ik ken Melikan een beetje en dat is in de grond geen slechte vent. Hij vroeg wel altijd geld maar dan zei ik gewoon dat ik geen geld op zak had ook al zit er meestal wel tussen de 20 en 50 euro in mijn portefeuille. Op het einde van de maand moet ik ook krabben om rond te komen dus dat was telkens zonder schuldgevoel en Theo stak hem soms een kleinigheid toe. Ik kan mij voorstellen dat door Melikan zijn slechte gewoonte om constant om geld te bedelen er een misverstand is ontstaan onder de vluchtelingen en dat ze dachten dat een bepaalde som overschrijven een verplichting was. Iemand daarvoor acht jaar in de vergeetput gooien vind ik wel nogal kort door de bocht.


Het gerecht heeft 390.000 euro cash in zijn kluis gevonden en in beslag genomen, het resultaat van zijn mensenhandel...

"hij vroeg wel altijd geld..."
"zonder kennis van zaken..."
"Theo stak hem wat toe..."
"misverstand is ontstaan..."

djeezes fucking christ, waar haalt men dat ? Dit is pure kolder...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...

Laatst gewijzigd door Pandareus : 1 februari 2021 om 17:59.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden