Los bericht bekijken
Oud 5 januari 2013, 20:23   #31
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.336
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Wel, veel mensen beweren dat het 'vies' is en verketteren de aanwezigheid van haar dat natuurlijk groeit en dat bovendien vroeger normaal bevonden werd. Deze tendens is duidelijk te zien hoor. Een voorbeeld: deze wikipagina werd in juni 2012 aangemaakt en doet uitschijnen dat schaamhaar aantrekkelijk vinden een 'parafilie' is.
Ik vond schaamhaar trouwens vroeger ook minder en okselhaar een totale afknapper (tja, dat laatste zie je niet vaak bij knappe vrouwen), dus ik lieg niet dat sommigen inderdaad geconditioneerd zijn zo te denken. Ik zeg niet dat iedereen zoals ik is, maar onafhankelijk denkt lang niet iedereen.
Schaamhaar is inderdaad natuurlijk, alleen ik denk dat schaamhaar onaantrekkelijk vinden het dat net zo goed is.

Ook vroeger waren er al vrouwen, die hun schaamhaar en okselhaar scheerde, hoor. Het is gewoonweg fout om te denken, dat vrouwen dat vroeger niet deden. Daarbij, is het aantrekkelijk vinden van schaamhaar deze dagen ook gewoon een parafilie. Aangezien, de meeste vrouwen/mannen deze dagen schaamhaar niet aantrekkelijk vinden, is het wel aantrekkelijk vinden van schaamhaar afwijkend.

Ik begrijp serieus het probleem niet.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden