Los bericht bekijken
Oud 2 juni 2018, 19:34   #222
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.608
Standaard

Merk ik even terzijde op dat er nog steeds een hoopje mensen zijn die de hele zaak nog steeds niet goed begrepen hebben.

Menselijke ketting in Gent voor Mawda: 'Willen dat Francken en Jambon opstappen'

Citaat:
In Gent hebben een driehonderdtal actievoerders zaterdagavond een ketting van mensen en kinderkleren gevormd, om rechtvaardigheid te eisen voor Mawda, het meisje dat werd doodgeschoten tijdens een politieachtervolging in Bergen.
Jambon, Francken en de agent die het ongelukkige schot gelost heeft treft geen schuld.

De schuld blijft bij de ouders die illegaal in het land waren en na verschillende eerdere enorm gevaarlijke pogingen, om andere oorden proberen te bereiken, hun kindje verloren hebben.

Dat dit enorm erg is een kindje verliezen dat weet iedereen wel maar hadden
de ouders het in dit geval niet zelf in de hand en had de dramatische afloop er niet moeten zijn mochten ze zich niet aan gevaarlijke tochten gewaagd hebben?

Waren ze de verschillende gevaarlijke tochten niet aangegaan, dan leefde hun kleintje waarschijnlijk nog.

Ik hoop dat het kleintje rust in vrede kan vinden na de domme actie van haar ouders.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden