Los bericht bekijken
Oud 15 mei 2019, 22:22   #11975
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
China, India, de Filippijnen, etc. stemden tegen, net als zowat alle ex-Sovjet landen. Enkel westerse landen en sommige vasalstaten zoals Papoua, Vanautu en Haiti stemden voor.
Visa en masterkaart werken niet in de Krim maar ondertussen is het Chinese systeem unionpay overal in Rusland ingeburgerd. Nu is het klaar voor de verovering van Europa. Gebruiksvriendelijker en bovenal resistent tegen Amerikaanse chantage.
In België zijn het ook altijd dezelfde, lokale politici hebben weinig te zeggen, de eurocraten heersen.
Waarom blijft ge hier dan toch??
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht

Ik blijf in België.
Nééééééééé! Zegt dat toch niet!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Het wordt hoog tijd visa, mastercard, etc. en bovenal de dollar te vervangen als internationale betaaleenheden of middelen. China, Rusland en andere landen werken daar al aan. Het enige dat de Amerikanen met hun sancties en chantage bereiken is dat ze dat proces versnellen.
De euro is de munt in de wereld. En rusland weet dat ook. kijkt naar de koers van de roebel sinds 2014, de invasie van de krim: de helft nog waard.

Goe bezig!

Ik ga in juli terug naar moscou. Ik zal ze daar eens efkes de levieten gaan lezen.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden