Discussie: Oorlog tegen Iran
Los bericht bekijken
Oud 25 mei 2019, 15:44   #52
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Ik zie geen echt verschil met Hillary en de 2 door je genoemde personen. Hillary was een psychopaat; heeft zich voor de camera rot gelachen om de vermoorde en verkrachtte Khafaffi.

Zij was via haar dochter aangetrouwde familie van George Soros—die hemel en aarde destijds bewogen heeft om Europa-deur wijd open te zette voor vluchtelingen. Iets waar hij later op terugkwam door de backlash van Trump en Brexit. Soros geeft grif toe dat hij door zijn speculanten track record van de ene op de andere dag gedag kan zeggen standpunten; iets wat politici niet hebben omdat ze verstikt zitten in hun ideologie, aldus hem.


In geval dat Trump niet president was geworden zie ik geen reden in om juist Iran naar de middeleeuwen te bombarderen—om ultieme doel in Europa te halen. Gezien hoe Hillary omgaat met verlies, zie ik niet in waarom zij niet het pad naar destructie zou hebben gevolgd.

Dat Trump beïnvloedbaar is staat als een paal boven water. Toch mag ik aannemen dat hij luistert naar zijn publiek op de rallies. Dit volk wilt geen oorlog en heeft mede daarom op hem gestemd.

By the way, een Nederlandse officier heeft aan de hand van natuurkundige berekeningen formules opgesteld waaruit de 30-jarige oorlog, Napoleon oorlogen, WO1 en 2 onvermijdelijk bleken. WO3 gaat er binnenkort aankomen. Dat kan aldus hem vandaag het geval zijn of binnen 5 jaar aanbreken. Staat los van de leiders. Enkel kunnen zij het uitstellen. Ik denk dat hij een punt heeft.

Schaarste enerzijds overschotten anderzijds plus ontwikkelingen in informatietechnologie als drukpers, radio en nu dus internet liggen ten grondslag aan dergelijke wereldoorlogen.

Om een lang verhaal kort te maken. Die WO3 komt er wel, ook als Tulsi president wordt. De hamvraag is hoelang nog.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 25 mei 2019 om 15:55.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden