Los bericht bekijken
Oud 13 mei 2016, 21:47   #105
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard sterfhuisconstructies

Ik zal het voor de veiligheid hier maar knippen en plakken anders gooien ze het toch weer van hun forum. Toffe meid die Maxima ,ze durft mij te verdedigen.

Sterhuisconstructies Zijn Geen Pest

Meld dit bericht


Citeer


#1 , 1 uur 34 minuten geleden (13 Mei 2016 20:07)

Hallo dag iedereen. Hier is de Maxima weer. Nadat mijn vorig bericht na enkele uren weg was, het andere vrijwel onmiddellijk afgesloten, met slecht 2 commentaren van:
- asperger. Vrij neerbuigend (waarschijnlijk wel goed bedoeld) over mijn jonge leeftijd.
/ Wel Maxima je bent nog jong (want nog student) en hebt dus nog gebrek aan levenswijsheid.
Ik kan u vertellen dat er zo een hele galerij van Belgische criminelen bestaat die eerst na jaren werd veroordeeld.
Denk bv aan de Moneytron affaire, maar gezien uw "prille" leeftijd hebt u dat niet bewust meegemaakt.
Als jurist zal u het in de toekomst nog meer meemaken dat het Belgische gerecht veel te traag werkt. Maar dat doet geen afbreuk aan het feit dat uiteindelijk dat de criminelen terecht werden veroordeeld.
Antw. Wij jongeren zijn vlug levenswijs. En hebben toegang tot meer informatie dan vroeger. Moneytron ken ik zeker wel. Wij vinden JP Van Rossem allemaal nen 'toffe' Pee! Waarom er Rienk Kamer en American Land Program ook niet bijhalen?
En alle criminelen uiteindelijk veroordeeld.... laat me aub niet lachen! dit is een lachwekkende uitspraak!
Enfin:

LeenW comment 2:
/ Met alle respect voor uw onderzoek, maar ik denk dat we die veroordeelde fraudeur hier al genoeg aandacht gegeven hebben
Antw. Ik dacht dat dit forum open stond voor iedereen. Blijkbaar is dit niet zo...
Veroordeelde fraudeur, volgens mij (ons) lopen er wel meer rond. Waarom denk je dat ik Rechten studeer?
Trouwens het is niet omdat men veroordeeld is geweest dat men altijd alles fout doet. Er zijn genoeg zakenmensen die al in faling zijn gegaan en nu terug succesvol terug bezig zijn.
Denk voorbeeld aan Donald Trump. 5 veel geroep maar hij is kandidaat om President te zijn!

Door al dat eigenaardig gedoe op dit forum wilde beschuldigingen van onder andere (weliswaar verontschuldigingen van de 'webmaster' Bart):
LeenW / Denlowie / Asperger / TomVDj / lanox / advo-immo / sloeberken / thejudge007 / JPV en mogelijk vergeet ik er een paar, ben ik zelf en enkele vrienden verder op zoek gegaan naar info.
Eerst de regels van het Forum eens goed doorgelezen. Begrijp NU dat die man Paul razend was en wild om zich heen schopte. Vooral asperger was nogal grof tegen Paul de sterfhuisconsulent.
Als ik alles volgde dacht ik er zelfs even aan de ganse Faculteit te mobiliseren om de website plat te leggen.
Ik begrijp niet dat hij nu verwijderd is (laster en smaad over zich kreeg) en dat de eigenlijke schuldigen vrijuit gaan zelfs zonder een berisping.
Hij deed volgens ons wat een 'echte man doet' als hij aangevallen word, terug vechten.
Op aanraden van mijn Mentor even rustig geademd en verder op zoek gegaan. Sterfhuisconstructie versus slachthuisconstructie enz...

Intussen hebben we heel veel gevonden en gaan Paul de sterfhuisconsulent uitnodigen op onze faculteit om niet alleen zijn levensverhaal te komen vertellen maar vooral hoe zit dat nu met die sterfhuizen! en waarom is iedereen daar zo vies van?
Ook hoe Wiskunde toe te passen in Rechtsleer. (die man schijnt er een crack in te zijn).

Als er nu mensen zijn (nicknames of niet) die mij nog kunnen helpen feel free to comment.
Ben benieuwd wat dit gaat opleveren... (oeps hoop dat er geen schrijffouten instaan, anders krijg ik daar zeker commentaar op van de Mismatchers.

Oh vergeten: intussen ook diverse bedrijven gevonden die via een Sterfhuisconstructie succesvol zijn doorgestart. WCO veel vraagtekens bij.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden