Los bericht bekijken
Oud 14 maart 2019, 11:45   #7
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Ik en nog anderen zouden dat wél lezen, moest er een samenvatting van die tekst bestaan.



___________
Hewel, ik zal eerlijk zijn, ik ga niet manifesteren voor het klimaat en ik volg die hetse niet... Maar het minste, voor diegene die dat wel doen en die heel het land op zijn kop zetten, zelfs de democratie totaal corrumperen voor de zogezegde grote gevaren die wij allemaal en onze kinderen zouden lopen, is wel dat ze de moeite doen om een wetenschappelijk onderschreven tekst wel te lezen...

Het gaat er duidelijk over dat wij mensen niet in staat zijn het CO2 gehalte over de gehele wereld drastig te veranderen...

Als men wil spreken over de grote plaag van weggeworpen plastiek, over de onnatuurlijke ontginning van bossen enz... Akkoord, maar hun gezever over de CO2 is er verre en heel verre over... Ze gaan heel ons economisch stelsel om zeep helpen en dat voor peanuts...
Sorry hoor maat dat is mij niet één maar vele stappen te ver...

En wie zal erbij winnen denk je??? Zeker en vast niet de gewone burgers want die zullen, zoals altijd, het gelag moeten betalen terwijl de echte stropers de winsten zullen opstrijken... is great.

Laatst gewijzigd door marie daenen : 14 maart 2019 om 11:46.
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden