Los bericht bekijken
Oud 20 augustus 2009, 11:05   #227
ERLICH
Minister-President
 
ERLICH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juli 2006
Berichten: 5.035
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Ik begrijp jou volledig, maar je doet niet eens een poging om mijn argumenten te weerleggen, terwijl ik wel inhoudelijk op jouw posts reageer waar je vervolgens niet op reageert. Het is daarnaast gegeven dat jouw visie op de Tweede Wereldoorlog enkel door extreem rechtse lui als waarheid wordt beschouwd en gezien je argumentatie is dat volkomen te begrijpen.
Tot slot aangezien we niet in herhaling kunnen blijven gaan hé, wordt afgedaan als derderangslectuur en revisionisme.

Dat men zich dan open stelt om alle verhalen van voor naar achter en van achter naar voor openlijk te bepreken en na te gaan welke waarheids inhoud dat deze verhalen kunnen bevatten inplaats van alles af te doen wanneer het bepaalde niet uitkomt met de woordjes, racisme, negationisme en revisionisme. U kan toch niemand kwalijk nemen dat wanneer men verhinderd (in sommige gevallen) bij wet openlijk zaken te bespreken dat er zijn die ervan uitgaan dat ermeer aan de hand is of moet zijn dan hetgeen mag geweten worden.

Juist hetzelfde met het geval Hess, jaren zit deze persoon opgesloten en bij de uiteindelijk vrijlating verhangt deze zich. Wat verstaat men in pc kringen hieronder, dat Hess angst had van de boze buitenwereld, dat Hess de luxe en de vriendschap die hij in Spandau had opgebouwt met z'n voormalige geallieerde bewakers niet kon missen of is er nog iets anders??????? Dat "iets" anders deed zelfs in bepaalde geallieerde kringen toen zelfs de ronde. Voor de daders wees men toen met het vingerke naar de Britse kant. Maar wat zou het, de moord op deze ouderling laat de pc wereld volledig koud nietwaar.
__________________
Gott mit uns.
Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe)

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.

Laatst gewijzigd door ERLICH : 20 augustus 2009 om 11:11.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden