Los bericht bekijken
Oud 1 oktober 2017, 22:49   #6852
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Ongetwijfeld, maar dat weten we al langer dan vandaag. Enige reden waarom u als een oude plantendraaier zo blijft hangen?

Ik ben nogal voor simpele conclusies.
Na de hele topic gelezen te hebben verneem ik dat er niks boven de wet staat.
De mening van het volk heeft geen enkele betekenis.
Op diezelfde wet beroepen hier sommigen zich graag maar als ook diezelfde wet zegt dat Brussel tweetalig moet zijn; en zeker in haar aangeboden diensten door de overheid; dan vegen ze er met graagte hun voeten aan.
De wet; het gerecht en de hele reutemeteut kennen ze alleen maar als het in hun kraam past.
Een beperkte kliek; inderdaad een meerderheid maar wel voorgekozen door diezelfde kliek; denkt dat ze democratisch handelen als het volk diegenen bevestigt die door hen voorgesteld werden. Kan dat volk anders misschien?
Alle belangrijke vragen of echte democratie worden in de beerput gegooid onder het motto dat het volk te dom is om deel te nemen aan een volksraadpleging. Dat gebeurt nu in Spanje. Met stilzwijgende steun van Europa. En dan maar zeveren dat ze in Spanje wel op de hoofden mogen timmeren van de vreedzame incivieken onder het motto dat de politiek het via diplomatie moet oplossen. Op de poort van Auswitch stond : "Arbeit macht frei!"
Dat was toch ook een stukje van de naziwetten!? We hebben gezien tot wat wetten zonder enige moraliteit kunnen leiden.
Als ik morgen een drol in mijn tuin deponeer en wettelijk bepaal dat die drol de keizer van België wordt dan wordt die drol ook keizer in ieders geweten zeker? Komaan he mannekes! We zijn bezig op dit forum met alle argumenten aan te halen om een dictatuur te verantwoorden.
Als een volk toch de dom is voor zijn wensen te mogen uitdrukken dan moet men ook de moed maar hebben om te zeggen dat dit volk ook te dom is om te kiezen. Eerlijk is eerlijk. Dat hele gebeuren van liegen en bedriegen steek ik in mijn aars om het alle dagen met deugd te kunnen uitschijten.
Sorry voor mijn taalgebruik maar het geeft ditmaal wel het beste mijn aanvoelen weer. Bovendien gebruiken hier anderen ook diezelfde taal; regelmatig zelfs. Dus dan mag ik het ook. Egalité nietwaar!

En wat mij weeral ook opvalt op deze topic dat er weer dezelfden aan het kruipen zijn en zo gaat dat hier verder. En onder de vorm van onnozele grappigheid verantwoorden ze zichzelf om regelmatig anderen de huid vol te schelden. Niet met mij hoor! Ik lach wanneer ik iets leutig vind en niet wanneer een of andere onnozelaar vind dat ik moet mee lachen.

Een forum is nu eenmaal geen circus.

Laatst gewijzigd door werkman : 1 oktober 2017 om 22:59.
werkman is offline   Met citaat antwoorden