Los bericht bekijken
Oud 4 mei 2021, 21:18   #709
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Er waren in de gaskamers mensen die de beslissing moesten nemen; trek ik het blik zyklon B open of niet. Schiet ik op die ontsnappende jood of niet? Vermoord ik dat kind of niet.
Als ge ziet wat je dommekloten kunt laten doen in de naam van de angst voor een imaginaire vijand, mogen we er inderdaad rustig vanuit gaan dat ze een nieuwe vijand uitgevonden hebben.

De intelligente mens, die ziet dat een allemaal dikke bullshit is, is de nieuwe vijand.
En met het vuur van de haat in de ogen, draait de in ganzenpas lopende dommekloot voor ons vlotjes opnieuw de gaskraan open.

Want weet je, nu is het ECHT. Nu is er een ECHTE vijand. Het heeft 4 miljard jaar geduurd, maar dit virus jaagt de mensheid ECHT de dood in als we
1. Niet in ons kot blijven
2. geen seculiere burka voor onze smoel trekken
3. geen vaccin nemen
4. .....

En het hoofd van de fascistische pyramide....
Hij/zij/het zag dat het goed was.
Da's het sleutelwoord: intelligent.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden