Los bericht bekijken
Oud 3 september 2023, 17:07   #2
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.831
Standaard

De definitie van endometriose kun je gemakkelijk online vinden. Kunnen die vrouwen nog zwanger worden? Hangt er vanaf hoe fel de aantasting is, en welke organen zijn aangetast. Een mede postgraduaatstudente van mij had endometriose en is ondanks dat toch bevallen.

Maar gezond is het zeker niet, en in erge gevallen leidt het ertoe dat zo'n vrouwen geen seks meer kunnen hebben wegens te pijnlijk. Ik ken patiënten waarbij men effectief heeft moeten opereren (baarmoeder, eierstokken, stuk van de vagina verwijderen) omdat de aantasting te erg was.

Over het ontstaansmechanisme ga ik me niet uitspreken. Daar is veel speculatie over maar het is geen toeval dat het weer de slijmvlieslaag betreft die aangetast is. In de slijmvlieslaag van het maag - en darmstelsel huizen meer bacteriën dan dat er inwoners op de planeet zijn. Het is deze huishouding van bacteriën (lactobacillen, akkermansia..) die onze immuniteit bepaalt. Die huishouding is sterk afhankelijk van juiste voeding. Het aantasten van die laag is ook een sterke predictor voor kanker omdat schadelijke bacteriën er nu doorheen kunnen migreren. Het is geen toeval dat huisartsen totaal niet onderwezen worden over voeding. Het gaat tegen de belangen van de farmawereld in, die graag wil dat we ziek zijn zodat ze ons pillen kunnen verkopen. Ook de overheid wil niet dat we allemaal 100 jaar worden omdat men dan de pensioenen niet kan betalen. Maar dat ter zijde.

In de nasleep van de hele covid discussie hebben veel studies aangetoond dat spike eiwitten (na het vaccin) neersloegen in de lever en in de genitaliën. Dus bij vrouwen in de baarmoeder en bij mannen in de prostaat. Het hele concept van mrna vaccinatie was dat ons lichaam die spike eiwitten (die dus bij vrouwen in de baarmoeder neersloegen) gaan aanvallen. Maw de baarmoeder wordt aangevallen. Dit is quasi de definitie van een autoïmmuunziekte. De kans was eerst volledig onbestaand volgens onze TV virologen. Inmiddels hebben ze het aangepast naar "zeer onwaarschijnlijk", en nu blijkt de waarheid.

Een Britse covidvaccincriticus (zelf vaccinoloog van opleiding) heeft trouwens dit hele mechanisme voorspeld. Werd natuurlijk meteen een wappie genoemd. Men stelt dus een gigantische toename in endometriose vast.

Ra ra hoe zou dat toch komen. Oorzaak onbekend? Laat me niet lachen.
Na deze verplichte experimentele gentherapie, onterecht covid vaccinatie genoemd, konden massa's vrouwen lang niet menstrueren. Van Ranst heeft eerst ontkend dat dit zou gebeuren. En achteraf klonk het van "het zal wel tijdelijk zijn". Nu is er dus de enorme toename van endometriose. De reden zal nooit bovenkomen maar het is zeer waarschijnlijk een deel van de autoïmmuunreactie tegen de spike eiwitten die neersloegen in de baarmoeder.
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 3 september 2023 om 17:09.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden