Los bericht bekijken
Oud 24 maart 2019, 14:50   #10
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Geen enkel vergelijkingspunt. Dit is een Elio di Rupo in het kwadraat. Hoe kan je een vijfde van je GDP uitdelen als je al met een deficit zit. Zelfs "de rijken doen betalen" volstaat niet en zal zeker in Amerika niet pakken en zou trouwens maar kortstondig soelaas brengen en een langdurige economische catastrofe.

Ik moei me weinig met economie op dit forum omdat de economie draad totaal verkloot is door Tesla maar er zijn limieten.
Afgelopen 2 jaar heb ik een mentaliteitsomslag gezien in het westen, het gaat in een ongekend tempo, mensen hebben het niet door, ze zitten er middenin. 1 keer per jaar ben ik ca. een maand in Europa. Ik zie het ergens helemaal fout gaan en is niet een wereld waar ik mijn kinderen in wil laten opgroeien. Het wordt tijd dat wij ingrijpen en de de consequenties toenemende dinges als gezichtsherkenning, robotisering, social media onder ogen zien - en naar gaan handelen.


Ge heeft een duidelijk statement gemaakt; nml. VERKLOOT & TESLA. Dit is correct, dunkt me. Rest de hamvraag: of wij als samenleving deze kloten moeten pijpen of laten pijpen.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 24 maart 2019 om 14:55.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden