Los bericht bekijken
Oud 2 mei 2017, 12:49   #17
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Er zijn ook van die idioten die bijles gaan volgen bij van die bureaus. Ik heb daar zelfs nog les gegeven om wat bij te verdienen. Ongelooflijk wat voor nitwits je daar voor je neus krijgt. Je weet eigenlijk al op voorhand dat 99% te achterlijk is om het te halen, maar hey, tis hun geld, dus wie ben ik om het niet uit hun zakken te kloppen.

Het is echter een andere zaak als dergelijke dingen moeten gebeuren met gemeenschapsgeld. Ze hebben de kans gehad om een gedegen opleiding te volgen vooraleer ze naar de unief kwamen. Compleet nutteloos om nog eens tijd en middelen in mensen te stoppen die tot het kaf behoren.
in de school van mijn zoon organiseerde een gepassioneerde wiskundeleraar die 'bijles', wat eerder extra leerstof en verdieping inhoudt dan bijles. uitsluitend buiten de gewone lesuren en uitdrukkelijk alleen voor leerlingen die daar zelf voor kiezen (en niet mama of papa)... en hij haalt bijzonder goede resultaten, al gaat het wel om een concentratieschool in t Antwerpse.

feit dat die migrantendochters ook indien ze zouden willen van hun pa of hun broer niet buiten mogen buiten de klasuren is wel een probleem... of die gepassioneerde leerkracht vindt dat dit niet zijn probleem is, of dat hij met de jaren ontdekt heeft dat hij dat probleem niet kan oplossen, dat weet ik niet.


PS die lk doet dat gratis, zoals ik zei, bijzonder gepassioneerde mens.

Laatst gewijzigd door Anna List : 2 mei 2017 om 12:50.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden