Los bericht bekijken
Oud 28 augustus 2019, 01:17   #812
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.140
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Als jij een prins bent en een reputatie hebt hoog te houden, denk ik niet dat je optrekt met iemand waarvan iedereen weet dat hij een zedendelinquent is. Want iedereen in die kringen wist het. Die vrouwen op de beelden zien er niet minderjarig uit maar het is wel heel bedenkelijk waarom Andrew contact zocht met Epstein. Slachtoffers (volgens Geert en consoorten allemaal leugenaressen) verklaren dat Epstein zo veel mogelijk hooggeplaatsen wilde chanteren. Daarom niet enkel met minderjarigen.

Maar Andrew zal het allemaal niet geweten hebben, en is daar gewoon de Britse postzegelcollectie van Jeffrey gaan bekijken in het gezelschap van een aantal jonge dames. Andrew verstopte zich achter de deur omdat hij eigenlijk een heel verlegen jongen is.
Wat maakt het uit.
Het is niet omdat ik met iemand bevriend ben dat ik hetzelfde doe, goedkeur wat die doet of gedaan heeft, guilt by association, wordt niet erkend door de hedendaagse rechtbanken, wel door de middeleeuwse heksenverbranders.
Ik zou ook mijn vrienden of familie nooit laten vallen omdat ze iets uitgespookt hebben dat niet kosjer is. In slechte tijden leert men zijn echte vrienden kennen.
Dat wil niet zeggen dat ik vind dat ze geen straf verdienen, 2 verschillende zaken.

Laatst gewijzigd door tomm : 28 augustus 2019 om 01:19.
tomm is offline   Met citaat antwoorden