Los bericht bekijken
Oud 29 juni 2012, 13:21   #52
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.080
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liederik Bekijk bericht
Wat doe je van werk?

Wat zou je in een ideale wereld van werk doen?


Hoe ziet je huis eruit, en wat zou je kopen/ bouwen met een budget van 5 miljoen euro?

Je budget wordt nog vermeerderd, en je kan huishoudelijk personeel in dienst gaan nemen. Wordt het een strak kamermeisje, een voorname butler, een ex-militaire chauffeur of een personal assistent met google bril en bluetooth in zijn kiezen die al je papierwerk doet?

Je hebt een snor maar moet die van stijl veranderen. Wordt het de Stalin, de Adolf, de Poirot, de Hulk Hogan, de Zappa of de Dali?

Heb je een badspeeltje? Welk? Zou je er een (ander) willen?

Je wordt onherroepelijk teruggeflitst in de tijd, maar je kan het stoppen met een druk op een knop. Tot welk tijdperk wacht je om te drukken? Wat ga je daar uitvoeren?

Laten we het gemakkelijkheidshalve de creatieve sector noemen.

Wat ik nu doe.

Mijn huis is bijna honderd jaar oud die ik op mijn gemak aan het renoveren ben. Ik probeer zoveel mogelijk zelf te doen. Met vijf miljoen kan je al heel wat. Een landelijke omgeving, grote tuin, ecowoning, domotica, veel licht, atoomschuilkelder,... Na dit allemaal heb ik waarschijnlijk nog wat centjes over. Een verblijfje in Zuid-Frankrijk of Spanje kan er dan ook nog vanaf.

Zonder twijfel het kamermeisje. Behalve koken heb ik een hekel aan huishoudelijk werk.

Zappa.

Mijn badspeeltje is vergroeid met mijn lichaam.

Hmmm, de hele geschiedenis is de moeite waard maar als ik echt moet kiezen dan euh... Op dit ogenblik ben ik echt nieuwgierig naar een archeologische vondst in Turkije. Göbekli Tepe. Onder het zand heeft men gebouwen gevonden van 12000 jaar oud. Daar wil wel het fijne van weten.

Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden