Los bericht bekijken
Oud 15 juni 2018, 06:15   #7
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Met die mannen hun werkuren (en kabinepersoneel) is het zwaarder dan een vaste nachtshift. Plus ze hebben effectief een paar 100 mensenlevens als verantwoordelijkheid.

Neen, ik kan me daar wel in vinden.

Langs de andere kant, een "opgebrande piloot" die geen andere job aankan, was die wel geschikt als?
Ge moet, eens ze die leeftijd bereikt hebben, ze eens gaan zeggen dat ze vanachter die stuurknuppel weg moeten en het verder moeten stellen met minder dan de helft van hun loon. Want ze hebben misschien niet echt een slecht pensioen maar dat wordt slechts berekend aan de hand van hun platte loon. Zelfde geldt voor vrachtwagenchauffeurs, alle premies en overuren vallen weg, die krijgt ge niet meer eens dat ge op pensioen bent.

Ge gaat eens zien slechts hoe weinig er gaan gelukkig mee zijn.

Dat is zoals de militaire in den tijd, die mochten op pensioen gaan van hun 45. Die hadden dat graag want die gingen pas dan dik verdienen. Pensioen trekken + nog een jobke er bij. Maar piloten met twee linkse poten zie ik nog niet direct een en ander gaan bijklussen. Daarbij, die voelen zich pas gelukkig als ze mogen opstijgen. Dat heb je bij mensen die van hun hobby hun werk gemaakt hebben. Als hij dan zijn hobby wil verder zetten mag hij er dik voor gaan betalen in plaats van er dik voor betaald te worden.

Nee nee, het is in heel veel gevallen zoals hier vertelt wordt;
https://www.youtube.com/watch?v=36MEMMEYvmU

Laatst gewijzigd door Garry : 15 juni 2018 om 06:36.
Garry is offline   Met citaat antwoorden