Los bericht bekijken
Oud 13 augustus 2020, 23:30   #5455
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.400
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Maar Gaza is geen staat ! een belangrijk verschil. Hamas is duidelijk niet de enige autoriteit van Gaza want dan zouden ze alle bestuurlijke / politieke zaken in handen hebben , maar dat hebben ze niet .
Wat beweren de leiders van Gaza zelf?
Citaat:
De blokkade zal niet en nooit weggaan omdat die een DOEL zou zijn, enkel als een GEVOLG van een afgedwongen ceasefire.

En terecht want het gaat niets opleveren . Gaza zonder blokkade zou dus vrij zijn , een Palestijnse staat zou ontstaan, dat wil Israël koste wat kost voorkomen.
Denkt U dat nu echt, dat een Gaza zonder blokkade een vrije staat zou worden, klaar om de plaats in de vooruitgang der volkeren op te nemen?
Citaat:
Ik vroeg steeds naar uw mening over bepaalde zaken maar u antwoord is altijd een beschrijving van wat Israel wil of doet. Merkwaardige zaak.
Mijn mening is simpel. Ik pak een zak chips, een goeie pint en kijk wel die dit gezeik ten einde brengt.
Dat "onschuldigen" sterven is heel spijtig voor u, maar zolang die "onschuldigen" niet in de "mijn groep" zitten, zal het me een worst wezen.
Nog 6 500 000 000 te gaan.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.

Laatst gewijzigd door maddox : 13 augustus 2020 om 23:31.
maddox is offline   Met citaat antwoorden