Los bericht bekijken
Oud 16 augustus 2018, 23:26   #19
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Melania is een hoer.
Hier geloof ik dus geen snars van.

Als dat zo is; wie zijn haar klanten dan geweest ? Dus wie; naam; functie; nationaliteit. Een (ex) hoerenloper is stuk makkelijker te verbergen dan een (voormalige) hoer. Zeker als laatste 'goed' en mooi en is.

Ander onderwerp maar wel in een andere hoek gelieerd aan je quote.

Het leven van social media is een ramp van voormalige openbare vrouwen van plezier. In een onbewaakt moment of uit eendags-liefde gaven ze 'wel eens' hun voornaam en achternaam op aan de klant In de tijd voor facebook geen probleem; zgm voor 2007/2008, uiterlijk 2010; nu liggen de kaarten anders.

Mogelijk genoeg lastige mannen die (onbedoeld) blijven stalken; zeker als ze haar 'werk' goed heeft gedaan. Ergo voor haar niet op internet -soort van onderduiken- of wel erop; met de mogelijk na onbepaalde tijd -kan bijvoorbeeld na jaren zijn - op de meest onverwachte en ongelegen momenten funzige reacties verwachten van ex-klanten..

Ik ben benieuwd of er onderzoek is gedaan naar zelfmoord van (voormalige) hoeren voor en na het Facebook tijdperk.. Ik vrees dat dit percentage hoger ligt. Vraag rest of er überhaupt wel zo'n onderzoek mogelijk is..

Zeer triest eigenlijk dat deze voormalige dames van plezier door FB niet meer in het reine komen in het heden.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 16 augustus 2018 om 23:56.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden