Los bericht bekijken
Oud 17 juni 2019, 12:04   #32
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.239
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Het gaat om de evolutie. De razend snelle evolutie van elk jaar een oppervlakte ter grootte van België minder ijs. Je hoeft echt niet ver te gaan om trouwens zelf te zien dat er minder en minder ijs is op aarde. Er zijn foto's van hooggelegen skipistes waar een paar decennia geleden mensen nog aan die sport deden. En nu zijn dat kale steenvlaktes het hele jaar door. De foto's en ski's om te huren hangen nog in de skihut. De touristen komen nu om te zien hoe het ooit was. Skiën kan gewoon niet meer.
Ik ga nu ongeveer 30 jaar op wintersport. Er zijn goeie seizoenen en minder goeie seizoenen. Maar skien tot 1700 meter lukt nog steeds tot en met Pasen hoor. Vorig jaar was trouwens het gekste jaar wat sneeuw in de Alpen betreft. Ik had het nog nooit gezien en de meeste skimonitors die ik aansprak ook niet.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden