Los bericht bekijken
Oud 17 april 2012, 08:33   #7
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.266
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
http://www.destandaard.be/artikel/de...MF20120416_161

Ik heb er vroeger al wel eens allusies op gemaakt dat dit vroeg of laat in de pers zou komen. Ik ken iemand van de betrokkenen, het is inderdaad zo dat er verschillende vrouwen te bang zijn om te getuigen of het enkel anoniem wilden doen.
Dit artikel zit er al lang aan te komen, en de betrokkene wist dat. De journalisten zijn hier voor alle duidelijkheid al mee bezig van voor de overstap van Pol naar de n-va. Dus de voorspelbare reactie van P VDD dat het een politieke move is, is een leugen.
Waarom zouden vrouwen vandaag de dag, tegenover een politieker, te bang zijn om te getuigen ?

En wat is dat voor een woord: 'getuigen'? Is dat tegenover een journalist? Of tegenover het gerecht ?
O ja, wellicht alleen tegenover de journalisten van Humo zeker ??


Ik weet niet wat er gebeurd is.
Is het 100 procent fantasie (van een afgewezen dame die kwaad is omdat hij haar niet moest hebben), is Polleke een ambetanterik tegenover dames, of zijn er echt criminele feiten gebeurd ?

Alleen, als humo het uitbrengt, vraag ik me af: wie in hemelsnaam gaat gaan praten over zijn probleem bij humo ?
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden