Los bericht bekijken
Oud 15 november 2017, 22:33   #191
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee Bekijk bericht
En dan trek je opnieuw van wal met het herkauwen van wat al van tafel werd geveegd en vind je opnieuw bij je vriend Google een 'wetenschappelijke' site om verder afgedane onzin te spuien.
Correctie, je hebt nog niets van tafel geveegd, gezien je je steeds verschuilt achter halve en hele denigrerende opmerkingen, zonder onderbouwde tegenargumenten op de stellingen/hypothesen van topwetenschappers (waar ik achter sta), ondanks herhaalde vraag mijnentwege.
Nu doe je het opnieuw.
Citaat:
Hoe wetenschappelijk is een bron die zichzelf propageert als 'BioLogos invites the church and the world to see the harmony between science and biblical faith as we present an evolutionary understanding of God’s creation.'?

Ze 'geloven' en dus hebben ze 'bewijzen'.

Popper kan daar niet mee lachen.
Ben je autistisch of zo ?
Voor de x-ste keer, I repeat:

“En los van het feit dat die website de creationistische kaart trekt – not my cup of tea -, de samenhang van die beginvoorwaarden/parameters blijft verbijsterend complex.”

Het maakt me dus geen kltn uit of de auteurs van die of die site ne slag van de religieuze molen hebben gekregen, het gaat me om de wetenschappelijke feiten die in die artikels vermeld staan en die je angstvallig negeert.

Maar goed, om tegemoet te komen aan je gietijzeren cynisme, ben ik (weeral) aan ’t goegelen geslagen en de volgende namen/posities kwamen uit de bus, met een – proefondervindelijke - mening die je wsl minder leuk gaat vinden:

Dr. Dennis Scania, the distinguished head of Cambridge University Observatories
Dr. David D. Deutsch, Institute of Mathematics, Oxford University
Dr. Paul Davies, noted author and professor of theoretical physics at Adelaide University
Michael Turner, astrophysicist at the University of Chicago and Fermilab
Roger Penrose, Professor of Mathematics at the University of Oxford

Je kan hun overtuiging hier lezen:

The Fine Tuning of the Universe

http://geraldschroeder.com/wordpress/?page_id=49

Kosmisch Bewustzijn komt hier wel akelig dicht in de buurt, quoi.

Nu mag jij eens onderbouwd proberen aan te tonen, dat die perfessers onwetenschappelijke/religieuze praatjes verkopen…
Good luck, topgun.
Citaat:
Ik trek het woord 'smart boy' terug.
Goed idee, wisecrack, probeer in ’t vervolg andermans kwoots wat zuiver te houden.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden