Los bericht bekijken
Oud 25 oktober 2015, 16:07   #249
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Als je het over ratten zou hebben kan ik je nauwelijks tegenspreken

Maar ik begrijp het...onze held heeft het aangedurft een kind te maken.Wat een prestatie ...En opeens is hij Sinterklaas in hoogst eigen persoon....Eerlijk gezegd vind ik de beslissing om geen kinderen te maken veel doordachter en moeilijker dan wel kinderen te maken.
Het valt me ook op dat er tussen de marginalen omzeggens geen mensen zijn die bewust kinderloos blijven.....Mensen die kiezen om kinderloos te blijven hebben daar in de meeste gevallen veel meer over nagedacht dan degenen die wel kinderen maken.
Nogmaals buiten het feit dat je alles zou doen voor jouw oogappel denk ik niet dat het lot van veel kinderen je worst zal wezen....Maw de liefde die je normaal zou moeten opbrengen voor kinderen ga je nu heel egoïstisch beperken tot dat ene eigen kind. ...
Citaat:
..Trouwens het feit dat jij beslist om een mens ongevraagd op de wereld te zetten is omzeggens de grootste vorm van egoïsme.....
of hebbben jouw ouders je mening gevraagd alvorens je te verwekken ?
En omtrent je verkwisting van energie kan ik enkel denken dat je totaal naast de kwestie zit.....hoe groter de gezinnen hoe groter hun afdruk op het milieu en energieverbuik

http://www.hln.be/hln/nl/2764/milieu...r-milieu.dhtml

http://www.telegraaf.nl/vrouw/actuee..._milieu__.html
Ik heb er geprobeerd iets van te maken , maar eerlijk gezegd had ik liever niet bestaan op deze wereld , hadden ze mij het moeten vragen op voorhand , wil je een leven op die planeet ? we gooien je eruit en trek je plang maar heel uw leven met alles erop en eraan ... het gaat soms hard en wreed zijn... en je weet niet eens waar je gaat uitkomen .. en wie of wat je verdriet gaat brengen ...en je kan stokoud worden in eenzaamheid ook nog...hopelijk moet ik nooit meer terug komen en is de dood zoet en rust.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden