Los bericht bekijken
Oud 1 december 2021, 10:37   #82
Der Wanderer
Europees Commissaris
 
Der Wanderer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 februari 2005
Berichten: 7.745
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht

Hij had trouwens gelijk: men had zich moeten concentreren op die oudere laag, daar vaststellen dat het minder goed ging werken, en daar eventueel boosten. Terwijl het volop woedde bij de jongeren en zij dus een steviger immuniteit opdeden, in plaats van een die na een paar maanden de deuren openzet.
Goh ik denk dat een algemene vaccinatie onder volwassenen onvermijdelijk was, iedereen zag dat het - binnen de juiste doelstelling - goed werkte.

Ik hoorde Brokken ook niet pleiten voor een opgelegde beperking van de vaccinaties - hij was vooral voor de 'omgekeerde lockdown' wat 60-plussers betreft - maar voor prioriteit aan ouderen en zwakkeren (dus niet kinderen vaccineren in plaats van ouderen te boosten) en tegen het 'pushen' van vaccinaties om met een zo hoog mogelijke vaccinatiegraad 'het virus tegen te gaan'. Mocht hij echter mensen volwassenen onder de 50 of 60 de toegang tot vaccinaties willen ontzeggen, dan ben ik het daar niet mee eens. Wel moeten na de vaccinatie "boosterbesmettingen" toegejuicht worden.
__________________
De waarheid voorop

Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 1 december 2021 om 10:40.
Der Wanderer is offline   Met citaat antwoorden