Los bericht bekijken
Oud 23 juni 2010, 13:29   #119
vavli
Parlementslid
 
vavli's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 december 2006
Berichten: 1.915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E Bekijk bericht
Dear Vavli,

Habe Mut, dich deines eigenen Verstandes zu bedienen... Je maakt jezelf begoochelingen, en het ziet er niet fraai uit.

Ik heb jou noch de pvda ervan beschuldigd dat ze zelf verantwoordelijk zijn voor de misdaden van het stalinisme die in rusland zijn gepleegd. Wel voor de koppige ontkenning ervan - helaas tot op vandaag. Het is tragisch, maar jij werkt dus voort 'in de geest van Enver Hoxha'. Zo staat het tenminste in het boekje met organisatorische principes (van je eigen partij) dat je hier weigert in vraag te stellen.

Wie weet dat het ooit nog es verandert. Ik hoop dat je in tussentijd niet té hard tegen de muur loopt. Rode groeten
Ik ben sinds 2007 lid: op geen enkel moment heb ik het gevoel gehad dat ik gemanipuleerd wordt, dat de leiding tracht om haar wil op te leggen of geen oren heeft naar hetgeen er vanuit de basis komt. Als ik zie hoe het 8ste congres is voor bereid, hoe alle basisgroepen erbij betrokken werden, hoe teksten geamendeerd en aangepast werden op basis van de bemerkingen uit de commissies, ....dan zie ik echt niet hoe men het nog democratischer had kunnen aanpakken. De nationale leiding werd via een geheime stemming verkozen door zowat 500 afgevaardigden. Als dat de geest van Enver Hoxha is: wel in dat geval: leve Hoxha !
__________________

vavli is offline   Met citaat antwoorden