Los bericht bekijken
Oud 11 juni 2021, 19:04   #27
ArjanD
Gouverneur
 
ArjanD's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2009
Locatie: Maastricht (NL)
Berichten: 1.270
Standaard

Bij deze een update met nieuwe informatie.

Als vermeld is er de betrokkenheid van de Rabobank, een Fortune 500-bedrijf met het hoofdkantoor in Utrecht. Zij hebben samen met een SEO-bedrijf 45.000 euro geïnvesteerd en toen ik mijn deel van de overeenkomst nakwam (met een investering van 225.000 euro), 'liepen ze weg' zonder een reden te willen geven.

Een zakenpartner uit Londen nam later contact op met het SEO-bedrijf en de eigenaar wilde niet antwoorden. De reden dat hij en de Rabobank-investeerder hun investering plotseling opgaven is simpelweg onbekend gebleven. Het is erg verdacht geweest.

Gezien de hele situatie is het niet meer dan logisch dat de Rabobank, gezien hun band met mij, in ieder geval enige invloed of toezicht heeft gehad op wat er is gebeurd.

Luchtvervuilings-aanval gepland door de Rabobank

Dat de Rabobank de aanval gepland heeft is voor mij indicatief door een droom die ik had van een buurman die bij de Rabobank werkte.

In de droom zag ik hem een groep van 40-50 mensen opmerken en iets opvangen, waarin hij geïnteresseerd raakte en van plan was te bespioneren. Hij slaagde erin de groep binnen te komen en toen hief hij plotseling zijn hoofd op uit de groep alsof hij iets had geleerd, sloop weg van de groep (ogenschijnlijk in een niveau van gevaar) en schaatste vervolgens snel achteruit weg (zigzaggend), keek in mijn richting, en toen (toen ik mentaal vroeg, wat heb je geleerd?), keek hij naar een man met een pistool, wat de huisbaas leek te zijn. Ik vroeg mentaal: wat is de intentie van die man, maar toen was de buurman daar al weggeschaatst en die man liep blijkbaar geen richting uit, en deed slechts een paar stappen.

Deze droom was in 2019, voor de lucht-vervuilings aanval. De buurman verliet zijn kamer voor de luchtvervuilingsaanval in november 2019.

Verdachte moorden

Als de inhoud van de beschreven droom klopt, en als de Rabobank in staat is om met een team van 40-50 mensen een moord te plannen, dan is het misschien relevant om verdachte moorden te onderzoeken, zoals die van een vrouwelijke Rabobankmedewerkster die in 2017 voor het hoofdkantoor van de Rabobank 'uit het niets' werd doodgestoken door een Poolse man. De man zei later dat "Satan" hem opdracht had gegeven om dat te doen.

De man had geen strafblad. De man kreeg 3 jaar cel + psychiatrische behandeling.

De zaak heeft me op een of andere manier getroffen en een visie gerelateerd aan de zaak kwam sindsdien bijna dagelijks terug in mijn gedachten.

Ik heb nooit naar de zaak gekeken en ik had er alleen maar een kop van de zaak in het nieuws gelezen. Ik wist niet anders dan dat het een schijnbaar willekeurige aanval was op een 'goed' persoon. Mentaal zag ik haar weglopen van de Rabobank (als het ware met bepaalde kennis) en de aanval die daarop volgde als vergelding.

Corrie (41) uit Soest, die dinsdagochtend voor het hoofdkantoor van Rabobank in Utrecht is doodgestoken. Dader: een 31-jarige Pool die over straat rende en Corrie bij de Moreelsebrug tegen het lijf liep en haar meteen met zijn mes in de buik stak. Dader en slachtoffer kenden elkaar niet.

Dader: "Ik ben dol op nazi-voorouders en ik geloof dat er een apocalyptische eindstrijd zal volgen tussen goed en kwaad. Jezus vertelde me dit in een visioen."

"Hij liep rustig richting Rabobank, toen vier agenten met getrokken pistolen riepen dat hij onder arrest stond en dat hij moest gaan liggen. Hij werkte rustig met hen mee. Het is gek dat hij rustig en kalm terugliep naar waar het gebeurde."


https://nltimes.nl/2017/03/01/raboba...s-headquarters

Met betrekking tot de moordzaak en de reden waarom ik er dagelijks aan terugdacht.

Om de een of andere reden trof de zaak me echt en mentaal werd de zaak in verband gebracht met de groep van 40-50 mensen bij de Rabobank die volgens de droom die ik van mijn buurman had, de luchtvervuilingsaanval had gepland met de bedoeling een moord te plegen. In zekere zin resulteerde elk mogelijk 'voorgevoel' dat van de Rabobank zou kunnen uitgaan, in een visie gerelateerd aan de zaak.

Poolse mannen in oranje pakken

De luchtvervuiling die mijn inboedel vernielde werd veroorzaakt door Poolse arbeiders, jonge en opmerkelijk gezond/sportief uitziende mannen in steriele oranje pakken met de naam "Zielinski" op de achterkant van hun pak gedrukt. Toen ze de kamer binnenkwamen, maakten ze een luid jammerend geluid. Na het luchtvervuilings incident werden de arbeiders vervangen door oudere, dikke en rokende Poolse arbeiders in gewone kleding.

--

Nogmaals bedankt voor de mogelijkheid om de zaak op dit forum te hebben kunnen bespreken. In essentie is dit forum een belangrijk onderdeel en wellicht zelfs drijfveer geweest van de kritische blog Zielenknijper.nl.
__________________
http://www.youtube.com/watch?v=vFo428N7xec (made in Utrecht)

Utrecht verdreef het Amsterdamse FEBO voor Manneken Pis. Het meest iconische café van de stad heet België (Oudegracht). Mijn favoriete Utrechtse cafés vindt u hier.
ArjanD is offline   Met citaat antwoorden