Los bericht bekijken
Oud 23 juli 2004, 15:30   #46
fernand
Europees Commissaris
 
fernand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juli 2002
Locatie: ertvelde/evergem
Berichten: 7.551
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yossarian
citaat van fernand: Het is nu eenmaal een feit dat de gemiddelde Aziaat verstandelijk hoger staat dan de gemiddelde Europeaan en die dan weer boven de Afrikaan. Bij de fysieke kracht en uithouding is het net de omgekeerde volgorde. Dit zijn feiten die te ontkennen noch te veranderen zijn.

Als dit in uw biologieboekske staat, dan hebt u hoogstwaarschijnlijk een Duits exemplaar uit 1939. QED.

Wat is dit weer voor een onsamenhangend gebrabbel en lage aanvallen op de persoon i.p.v. wat hij zegt. Reageer op de inhoud, of reageer niet.


De term "ras" wordt gebruikt voor verschillende begrippen. Het rasbegrip bij honden (canis lupus) is niet hetzelfde als wat daar voor mensen (homo sapiens) onder verstaan wordt. (zie bvb.: http://nl.wikipedia.org/wiki/Ras). Het onderscheid wordt door Vermeersch in mensentaal en met voorbeeldjes uitgelegd in zijn essay. Als u dat ondanks de helderheid nog niet begrijpt, zoek dan een intelligent persoon in uw omgeving om het u uit te leggen.


Blablabla
U moet eens leren quoten groot licht. Hetgeen U mij in de mo,d legt over het BOEKSKE is wel niet van mij he!
Ik sleep er geen boekskes bij. Ik KIJK alleen rond mij! en hetgeen ik zie van daar baseer ik mij op. ik heb geen voorgekauwde zever van een vermeersch nodig om te ZIEN dat er verschillende rassen bestaan!
fernand is offline