Los bericht bekijken
Oud 8 oktober 2017, 12:03   #49
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvd Bekijk bericht
Spreek voor uzelf geert.

Ik heb uw opmerking waarbij je mensen wegzet als lui, achterlijk en idioot denigrerend genoemd. Niet de quote die je hierboven aanhaalt.
Gij hebt ooit dit als voorbeeld gegeven van een denigrerend commentaar van mij:

Laat jongeren bezig zijn met iets zinvol ipv van het aanbidden van een ingebeeld opperwezen.(als ik het mij goed herinner ging dat over rector Boeve die op de KUL bidruimte wou installeren voor moslims. Iets waarvan ik denk dat ge er ook tegen zijt)

Wat is daar denigrerend aan? Dat moet ge mij eens uitleggen!

Als iemand uit uw omgeving Thor begint te aanbidden, gaat gij dat als 'zinvol' beschouwen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvd Bekijk bericht

En om van 'bekeringsdrang' te spreken is een bepaalde mate van volharding nodig.
Dan is elke reclame van coca cola een uiting van bekeringsdrang.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvd Bekijk bericht
Het is niet omdat iemand occasioneel zegt dat God niet bestaat of net wel, dat er sprake is van bekeringsdrang. Als je uw recente berichten bekijkt moet je echt niet lang zoeken naar tirades over opperwezens. Telkens met de (idd denigrerende) term 'opperwezen'
Wat is er denigrerend aan de term 'opperwezen'? wat had ik moeten gebruiken? 'Alwetend en almachtig wezen'?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvd Bekijk bericht
, telkens luid roepend dat het niet bestaat
Dat is enkel in uw verbeelding dat ik dat 'luid roep'. ge kunt niet 'luid roepen' als ge iets schrijft.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvd Bekijk bericht
of dat het onzinnig is om er in te geloven. Ook in de draad over occidentofobie bv. kom je uit het niets aandraven met het feit dat je atheïst bent (waarbij je het woord 'atheïst' ook verkeerd gebruikt maar soit).
Allez, leg mij eens uit hoe ik het woord atheist verkeerd gebruik!

Laatst gewijzigd door geertvdb : 8 oktober 2017 om 12:28.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden