Discussie: 11.000
Los bericht bekijken
Oud 21 mei 2014, 10:25   #242
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Priezeke van de router een halve minuut uittrekken of zo, stelt de rommel zich zelf dan niet terug af als je alles opstart?

De meeste problemen met mijn printers los ik op door er een paar keer een dreun op te geven. In m'n garage staan er nog 7 die ik naar 't containerpark moet doen omdat ze na veel dreunen nog niet werken maar dat ligt niet aan mij...
Ik zie daar geen priezeke dat ik kan uittrekken maar ik ken niet veel van priezen en in die wirwar van kabels en draden ben ik bang om iets aan te raken
Nu wou ik uitscheiden met dat draadloos printen omdat het toch niet lukt en ze zeggen dat ik een kabel zou moeten hebben die de printer kan verbinden met de pc maar die vind ik niet. Ik vond er één die in aanmerking zou komen maar na een half uur alle gaatjes (poortjes noemen ze dat dan ) geprobeerd te hebben, vind ik in de printer zelf geen geschikt gaatje of poortje. En toen bekeek ik die kabel nog eens en daar hangt een papierke aan waar USB-kabel opstaat dus dat zal wel de verkeerde zijn.
Maar waar zit dan die g............ kabel! Als ik geen dame was, zou ik serieus beginnen vloeken.
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden