Los bericht bekijken
Oud 13 december 2017, 22:28   #1183
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Jaja ik heb blanke slavinnetjes rondgreden, zelfstandige sexwerkers en classy call girls. Een van de laatste toonde me zelfs de echografie van haar zwangerschap na een bezoek bij de gynaecoloog.

Ik heb mischien de link al gegeven, maar hier worden kort voor en tegen naast elkaar gezet.

Over Duitsland: . en https://en.wikipedia.org/wiki/Prostitution_in_Germany

Germany’s experience shows legalized prostitution doesn’t work. Woman are abused hour after hour in huge mega-brothels around German cities. Human trafficking gangs continue to sell girls from eastern Europe, South America and Africa into sexual slavery. The industry remains unregulated and insufficiently policed. It encourages corruption, drugs and other crimes. A report by Germany’s Family Ministry found a decade of legalisation had “not brought about any measurable actual improvement in the social coverage of prostitutes,” nor was their any “solid proof” that the law had reduced crime

Nu in elk geval, legaliserig toont ook niet een uniform beeld, er moeten tussenformules zijn tussen legalisering/illegaal, tussen de staat een pimp en het criminaliseren.

Ik kom terug als er nieuwe ontwikkelingen zijn.
nog straffer !
Ge weet er dus geen raad mee ?

Trouwens er werd hier al door een poster ( volledig terecht ) opgemerkt dat er nog nooit een volwaardige vorm geweest is van decriminalisering en steeds een soort tussenvorm bij al die experimenten ... de term legaliseren of regulariseren verraad dat in feite.
Indien het perfect op gelijke voet zou behandeld worden als eender welke andere job dan hoeven er geen extra regeltjes, gedoogbeleid, etc



/dereguleringdit
praha is offline   Met citaat antwoorden