Los bericht bekijken
Oud 5 februari 2018, 15:19   #11
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.239
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur Bekijk bericht
Straf ik heb nog geen enkele autoliefhebber dat horen zeggen?
Wordt dan tijd dat je eens buiten komt.

De zoon van een vriendin heeft zich onlangs een Tesla S gekocht. Nochtans nog een relatief zeer jonge kerel, ik denk dat hij al veel jaren uitgekeken is op fossiele bakken die telkens opnieuw opgewarmd worden.

Citaat:
Maar ik leef vandaag met het motto niets moet nog en alles mag. De plannen voor een E-wagen heb ik al uit mijn hoofd gezet. Ik wou nog gaan kijken voor de nieuwe Audi E-tron. Maar waar om zoveel geld aan iets geven dat binnen enkele jaren ook geen waarde meer heeft? Onder de noemer van enkel goed voor het milieu? En zoals je zelf al zei "als het dat maar is".
Idd als het dat maar is. Maar aangezien ik ook niet meer van de jongste ben, zal ik het zeker niet nalaten de bijna dagelijkse ervaring te missen met een zeer vlotte E-wagen te rijden al is het de laatste 10 jaar van mijn leven.

Citaat:
Maar waar om zoveel geld aan iets geven dat binnen enkele jaren ook geen waarde meer heeft?
Jij denkt nog aan geld op jouw ouderdom? Neem je het liever in je graf of geef je het aan de staat?

Als als je nog veel langer leeft... waarom zou een moderne E-wagen meer dalen in waarde dan een ICE? Het is net andersom, de prijzen van nog recente Tesla S en X rijzen de pan uit, nadat blijkt dat de batterijen zeer lang gaan meegaan. Of dat met de komst van de kleinere Tesla 3 veel gaat veranderen denk ik niet, want enkel die grote Teslas krijgen levenslang gratis stroom bij de Tesla chargers.

Laatst gewijzigd door Micele : 5 februari 2018 om 15:31.
Micele is offline   Met citaat antwoorden