Los bericht bekijken
Oud 7 december 2018, 00:37   #21
Yog Sothoth
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 december 2013
Locatie: Dieper in de aarde, dieper in je gat
Berichten: 1.260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stultitiae Bekijk bericht
Wie erachter zit?
Supranationale groepen & instanties met medewerking van regeringen.
Klinkt dat te vaag? Dan is dat omdat een verwijzing naar die groepen op hoongelach zou worden onthaald. In alle geval is gaan stemmen om deze gebeurtenissen op te lossen zinloos. U stemt voor partijen die hoe dan ook deel van het systeem uitmaken, ook het VB.
Laat me raden... Illuminati, Bilderberg, vrijmetselaars, moeten we in die kringen zoeken?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stultitiae Bekijk bericht
Wat ze willen?
Ook dat zou op hoongelach worden onthaald.
Een tussenstap bestaat eruit om door een dreiging in het leven te roepen de samenleving in een reeds vooraf bepaalde richting te duwen.
> anti-terreurwetten, patriot act, registratie simkaarten, registratie reisgegevens... allemaal netjes beschermd door privacy wetjes, maar de eerste horde is toch maar genomen.
> de burger is gewoon gemaakt aan meer groen op straat
> anti-terreurpaaltjes = blokkade voor auto's = in combinatie met andere maatregelen wordt autogebruik ontmoedigd
Ah ja, uiteraard, we zijn constant op weg naar "tussenstapjes" die moeten uitmonden in een wereldwijde dictatuur, is dat wat u bedoelt? Dat fameus plan dat al tientallen, of misschien wel honderden jaren aan de gang is? Het oprichten van de "Nieuwe Wereldorde", die al decennia lang ieder moment van start kan gaan? Ik vraag me af waar in godsnaam ze toch op wachten, want veel schot komt er niet in de zaak!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stultitiae Bekijk bericht
De conclusie is dat we met false flagoperaties te maken hebben. Hoongelach, iemand?
Ik weet niet, hoor, maar als ik een false flag zou plannen zou ik al beginnen met die "symboliek" achterwege te laten. Wat is daar trouwens de bedoeling van? Als de hele bedoeling is de schuld op iemand anders te steken, waarom dan altijd die hints en easter eggs, zoals jij gelooft? Wat is daar het nut van? Het enige dat dit zou doen is de kans op ontdekking verhogen!
Yog Sothoth is offline   Met citaat antwoorden