Los bericht bekijken
Oud 3 september 2017, 06:46   #54
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Ik kan daar niets in lezen dat er geen kwaliteitsverschil zou zijn van diesel ex-raffinaderij tussen witte diesel voor personenwagens en witte diesel - die nog niet gekleurd is, en zonder merkstoffen, en zonder additieven - voor de stookoliemarkt of voor landbouwtractors. Citeer je het me even?

Dat er fraude is gebeurd om de accijnzen te onduiken is nu wel duidelijk, maar dat bedoelde ik met mijn context over de kwaliteit ook niet. Of was mijn post niet duidelijk?

Waarom antwoord je niet op mijn directe vragen?



Of wou je enkel een link geven van geniepige fraude? Dat heb je nu wel degelijk aangetoond.

Mss beter eens preciezer quoten waarover je wilt discussiëren.

Die 3 zinnen van Petrolfed gaan duidelijk over het verschil in kwaliteit van diesel voor personenwagens en diesel voor stoken of tractors, ongeacht fraude:

- gasolie verwarming heeft geen cetaan index specificatie die borg staat voor een soepele motorwerking;
- de maximale densiteit van gasolie verwarming is aanzienlijk hoger met een nadelige impact op het motorrendement, emissies en afzettingen;
- aan diesel worden meestal speciale additieven toegevoegd, onder andere ter verbetering van koude eigenschappen.
Ik doe geen moeite meer, u weet het toch steeds beter.
Ik laat het u Godverdomme zwart op wit lezen en nog komt u met onbenulligheden af.
En er is geen kwaliteitsverschil in witte en rode mazout.
Tal van hoogtechnische land- en wegenbouwmachines werken op rode mazout, als die minderwaardig van kwaliteit moest zijn ...
Jongens toch!
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden