Discussie: 2.5 euro per uur
Los bericht bekijken
Oud 28 december 2011, 09:09   #80
Effect
Minister-President
 
Geregistreerd: 3 juni 2011
Berichten: 4.414
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stingray Bekijk bericht
Dat zit wel even anders hier in België. Als je dat papiertje niet hebt, mag je misschien wel presteren op dat niveau, maar je wordt er zeker niet voor betaald. Ik heb daar vroeger ook aan mee gedaan, totdat ik me realiseerde dat ik veel harder moest werken voor minder, terwijl die kiekens met grote diploma's altijd met de pluimen van mijn werk gingen lopen. Gevolg ik ben gewoon een stapje terug gegaan naar mijn feitelijke niveau en als ze met dergelijke vragen afkwamen steevast het antwoord : ga het maar vragen aan mijnheer of mevrouw de univ. Die weet het toch beter en wordt ervoor betaald.
Dan zit je bij het verkeerde bedrijf. Aan de bureau waar ik zit, zitten 5 personen. 3 ervan zijn pba omdat een pba nu eenmaal beter is in praktijk. 1 is een ing. Theoretische achtergrond is immers altijd handig. Eentje is self-made. Belgische afdeling, iedereen krijgt evenveel betaald. Het werk is belangrijk, niet het papiertje. En wanneer ik als nieuwkomer een leuk project uitwerk, dan krijg ik ook full credit.
Effect is offline   Met citaat antwoorden