Los bericht bekijken
Oud 20 mei 2016, 10:16   #32
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Sterfhuisconstructies

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tashunka Bekijk bericht
Al uw uitleg ten spijt bent u met al uw juridisch-mathematische kennis veroordeeld. Ik weet niet of ik zoveel respect moet hebben voor iemand die frauduleuze constructies opgezet heeft en dan tegen wil en dank in blijft beweren dat zijn mathematisch-juridische quatsch legaal is.
je hebt duidelijk mijn biografie nog niet gelezen ,mijn constructies zijn nog altijd en ik herhaal nog altijd perfect legaal, er is nog steeds geen fout tegen ontdekt.

De veroordeling was gebaseerd op openbare orde verstoring ,niet op een specifieke stap in mijn procedure.
Die openbare orde verstoring is van kaart geveegd door cassatie op 14 januari 2005.

Als het fraude is ,hoe komt dan dat ik naam en toenaam durf vermelden van mijn laatste constructies ,ik heb geen bang ,er is niets mis aan mijn constructies.

Moest U rechter zijn op grond van wat zou U mij dan veroordelen?


Hierbij de constructie die ik het meeste toepaste.

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=177

En het gans forum mag meezoeken ,heb er ooit 500.000 euro voor geboden (toen 20.000.000 BFRS ) voor hij die de fout ontdekte in de toenmalige wetgeving. Dit was een schitterende reklame compagne die minstens voor 50 nieuwe sterfhuisconstructies heeft gezorgd ,daar moet U minimaal 500 jaar minimaal voor werken en geen 18 urenper weekmaar full time ,en geen 6 maanden verlof maar maximum 1 maand.En O ja was ik nog vergeten ,op prepensioen vanaf je 58 met de maximum aan pensioen .

Het film festival in Cannes is begonnen ,gezien dit elk jaar viel op mijn verjaardag ,nodigde ik iedereen van mijn bureel uit om met hun partners op mijn koste 14 dagen mijn verjaardag mee te gaan vieren.De vrouwen moesten zich geen zorgen maken die kregen mijn diamanten american express mee om te gaan shoppen.Heb dit 8 jaar kunnen doen .

Op de deur en venster van ons kantoor stond.

BESTE KLANTEN NU EVEN NIET FAILLIET GAAN AUB ,BOSKE VERJAART


Deze foto is ook verschenen in trends met de mededeling dat ik 400.000.000 bfrs aan sterfhuisconstructies al had verdient.
En hoe komt het dan dat men er 17 jaar naar gezocht heeft en niet gevonden omdan te veroordelen wegens openbare orde verstoring dat dan door cassatie van tafel werd gevaagd.


Ik heb nooit slachthuisconstructies gedaan en steeds gewerkt met de eigenlijke adviseurs van de bedrijven.

Lees eerst mijn biografie en kom dan terug.


GHANDY heeft 5 jaar in de bak gezeten en MANDELA 27 jaar
Beiden zijn staatshoofd geworden !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 20 mei 2016 om 10:43.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden