Los bericht bekijken
Oud 20 mei 2016, 14:41   #37
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard sterfhuisconstructies

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrice Bekijk bericht
Ik herinner me een fraudezaak uit (ik denk 2008). Daar werden ook constructies opgezet om snel de activa te verduisteren. Ik probeer op de naam te komen. Iets van Scheers Vleeswaren (of Vleeswaren Scheers). Misschien ooit van die zaak gehoord?
Ik heb sterfhuisconstructies gedaan in het groot tot november 1997 en daarna ben ik terug wiskunde gaan doen tot 2013 Tussendoor heb ik nog 5 sterfhuisconstructies gedaan op vrijwillige basis.

De naam scheers zegt mij zeker iets ,maar weet niet of het een vleeswaren zaak was. Het was deze zaak scheers waarop ik voor het eerst werd vervolgd door de prokureur wegens openbare orde verstooring.Dit is de zaak die ik eerst won in TONGEREN en daarna verloor in beroep te Brussel.
Het is de grond van deze veroordeling die cassatie op 14 januari 2005 van tafel veegde.

Ik weet dus niet of het over dezelfde scheers gaat ,want bij mij was zijn onderneming gered en het zou kunnen dat hij in 2008 een slachthuisconstructie heeft gedaan met de nieuwe vennootschap.

ik heb nooit slachthuisconstructies geadviseerd ,ik voer een oorlog tegen slachthuisconstructies omdat die juist legale sterfhuisconstructies in een zeer slecht daglicht plaatsen.

IK KAN EENS OPZOEKEN IN MIJN DATABASE WAT IK NOG HEB VAN MIJN SCHEERS
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden