Los bericht bekijken
Oud 12 augustus 2016, 12:57   #588
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Bewijs Sterfhuisconstructies Kunnen Legaal Zijn;

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrice Bekijk bericht
Iemand heeft dit stuk kunnen doorsturen. Is het dat, want die termen komen letterlijk nergens voor in het vonnis.

-----

Deze tenlastelegging is afdoende naar recht bewezen in hoofde van de vier beklaagden.

De nv VLEESWAREN SCHEERS was een succesvolle onderneming met een behoorlijk actief ( zie de balansen) en met een goed cliënteel, gelet bvb op de goed gesitueerde staanplaatsen op de diverse markten.

De vennootschap is ten onder gegaan aan de megalomane sier van eerste beklaagde.

Eerste en tweede beklaagden wisten dat het handelsfonds waardevol was.

Eerste en tweede beklaagden vormden immers een duo, waarvan SCHEERS de leider was. Dit gegeven blijkt duidelijk uit de verhoren van de externe boekhouder en de aanvankelijke klager.
De gespeelde onwetendheid van beklaagde SLOOTMANS ter terechtzitting overtuigt deze rechtbank geenszins.

Eerste en tweede beklaagden hebben het waardevol actief van de nv VLEESWAREN SCHEERS voor een prikje via een nieuwe vennootschap verkocht aan zichzelf.

Tweede beklaagde werd immers bestuurder van de nieuwe vennootschap. De activiteiten werden gewoon verder gezet, met hetzelfde marktkraam, hetzelfde logo, dezelfde producten, dezelfde standplaatsen, hetzelfde personeel, enz.

Beiden wisten zeer goed dat de waarde van de nv VLEESWAREN SCHEERS in geval van gedwongen verkoop opgegeven door schatter BOTTEQUIN, niet de juiste waarde was in geval van vederzetting van de activiteit door dezelfde mensen.

Indien zonder onderbreking de exploitatie wordt verder gezet door dezelfde personen dient men voor de waardering van het te verkopen handelsfonds uit te gaan van de exploitatiewaarde (mogelijk met enkele correcties) en niet van de gedwongen verkoopwaarde. Er is immers volstrekte continuïteit en geen discontinuïteit.

Derde en vierde beklaagden zijn mededaders aan deze feiten.

Derde beklaagde liet zich riant betalen om vooral niets te doen en niets te zien. Derde beklaagde heeft zich nooit afgevraagd wat de waarde van de vennootschap was die hij liquideerde, maar hij diende in opdracht van vierde beklaagde en tegen riante betaling alleen zijn naam en handteken te verlenen.

Vierde beklaagde Paul VAN DER ES is het brein achter het systeem. Ook hij liet zich riant betalen om slecht en frauduleus juridisch advies te verlenen. Vierde beklaagde was de man achter de schermen, zonder wiens bijstand de malafide vereffening nooit had kunnen plaatsvinden.

Vierde beklaagde Paul VAN DER ES gaf het advies, verstrekte de documenten en instrueerde de vereffenaar op papier, zijnde derde beklaagde. Vierde beklaagde was de werkelijke vereffenaar. Hij was de enige van de vier beklaagden die wist wat het vereffenen van een vennootschap betekent, maar hij handelde via een stroman om zo buiten schot te blijven.

Een vereffenaar dient na te gaan wat de werkelijke waarde is van het handelsfonds van de te vereffenen vennootschap alvorens tot verkoop van het handelsfonds over te gaan. In onderhavige vereffening hebben de vereffenaars (derde en vierde beklaagden) het handelsfonds opnieuw aan SCHEERS en SLOOTMANS verkocht voor een soldenprijsje.

De feiten zijn bewezen in hoofde van de vier beklaagden.
dit met datgene wat je zond over die 9. MILJOEN en een klets bewijst dat de sterfhuisconstructie legaal is als je de juiste priojs betaald en frauduleus als je het niet doet . en gezien de waarde verschillen ging het duidelijk om de liquidatie waarde en niet de venale of de door haar gewenste Going Concern waarde .ik ben niet in beroep gegaan omdat dit vonnis een zwart op wit vonnis is dat enkel de juiste prijs telt,daar betaal ik zeer graag 3 maanden voorwaardelijk voor om dit zwart op wit te hebben .

Dat die 9 miljoen going concern is zie je aan 5 x waarde liquidatiewaarde. De venale waarde ligt er ergens tussen 3/5 .

Nu moet ik enkel nog het schattingsverslag te pakken krijgen met die 3 prijzen en ik heb het bewijs zwart op wit .
Stuur nu mail naar schatter om dit op te vragen in zijn archieven en zoek ook op of het nog ergens in mijn database steekt.

Hartelijk dank en zet het beroep vonnis er ook eens op.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  WINNEN.jpg‎
Bekeken: 145
Grootte:  160,9 KB
ID: 103434  

__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden