Los bericht bekijken
Oud 8 mei 2017, 19:59   #40
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Het meisje was 13 maand oud, geen 18 maand zoals jij beweert.

Wereld van verschil.

En ja, baby's en peuters durven al eens flink te huilen, ongeacht hoe je het aanpakt als ouder.
Dat kan zijn, maar wat ik meer & meer meemaak is dat men tegenwoordig kindjes met fluwelen handschoentjes aanpakt/behandelt want het zou wel eens kindemishandeling kunnen zijn een pedagogische tik geven omdat zoon/dochterlief nogmaals eens de boel op stelten zet door uren aan een stuk te zitten krijsen/brullen/huilen/jengelen... Kinderen worden heden ten dage veel te veel verwend, het zou bij mij niet waar geweest zijn en moest ik ooit kids hebben dan zullen ze zich wel weten te gedragen in het openbaar, er zijn after all ook nog altijd pleisters als het de spuigaten uit zou lopen, liever dat dan dat ze tot last zouden zijn....... Buschauffeurs zijn geen machines/robotten...Die mensen verdienen het net als iedereen om zo stressvrij mogelijk hun job te beoefenen. Het verkeer in het oog houden + bus zien te manoevreren vraagt best veel van een mens. Als daar dan nog eens een krijsend kind aan te pas komt, dan tja kan ik begrijpen dat de stoppen even doorslaan en ie vraagt op te krassen. Simpel: sommigen willen toch ook dat de kleurtjes opkrassen omdat ze overlast bezorgen. Ewel dat is net hetzelfde. Ik begrijp die man en hoop dat ie niet teveel kritiek over zich heen krijgt. :s

Laatst gewijzigd door bembem : 8 mei 2017 om 20:03.
bembem is offline   Met citaat antwoorden