Discussie: Bart De Pauw
Los bericht bekijken
Oud 11 november 2017, 17:35   #189
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.060
Standaard

Mij persoonlijk ergeren een paar zaken :

1) de Metoo campagne is helemaal ontaard, ik heb dat al een tijdje geleden gezegd, toen Annemie Struyf ook "me too" riep, en daarbij dan onder andere verwees naar het feit dat ze met haar stem lachen.
Alsof dat iets met man/vrouw relaties te maken heeft, laat staan dat het over verkrachting gaat.
Heel dat 'metoo' verhaal wordt een vuilbak voor iedereen die ontevreden is over 'iets', en dat op dat hoopje gooit.
2) De VRT, die altijd verwijst naar 'iedereen is onschuldig tot het tegendeel bewezen wordt', gaat nu zelf uit de bocht.
Dergelijke zaken moeten voor de rechtbank komen.
Als er werkelijk veel slachtoffers zijn, en er zijn honderden SMS'en, die de VRT directie gezien heeft, dan kan het toch zo moeilijk niet zijn om hierover een proces aan te spannen.
Nu hoor ik alleen Hilde van Mieghem, die dan zegt te spreken waar vele anderen zwijgen.
Als er zaken gebeurd zijn die niet door de beugel kunnen, dan mag men gerust Bart De Pauw veroordelen, maar het verspreiden van zaken via anonieme bronnen, waarna de carrière gebroken is van een persoon, vind ik beneden alle peil.
Op die manier kan iedereen beginnen wraak nemen op bekende figuren.
Het lijkt mij een makkelijk excuus om te zeggen dat je bang bent om te zeggen wie je bent.
Zij die nu bang zijn hadden ook gewoon rechtstreeks naar het gerecht kunnen stappen zonder het in de media te brengen.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden