Los bericht bekijken
Oud 28 april 2014, 20:36   #105
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.756
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Even de verkiezingen afwachten ipv op flutpeilingen te vertrouwen. Als we echter de "argumenten" zien waaraan je je als een gek heb vastgeklampt valt ervan jou niet veel anders te verwachten dan van hetzelfde.

Voor de zoveelste keer dus. De stemmen van de "reizigers zonder bagage" die naar de VLD overliepen waren niet minder waard dan andere. Het maakt met andere woorden geen zak uit waar de N-VA haar stemmen vandaan haalt. Dan mag jij nog duizend keer doen alsof ze wél minderwaardig zijn wegens hun....euh...afkomst.

Door mij, voor de zoveelste keer, in de huid van Gwylan te steken leidt je de aandacht ook niet af van de contradictie in je vorige post. Ik vraag het je daarom opnieuw.

Waar is het voor nodig dat de N-VA incontournable wordt als het NIET de BEDOELING is om de partij te VERMIJDEN?

Nogmaals. In tegenstelling tot jou hanteren Knuppel noch Gwylan een dubbelnick. System en Het Oosten daarentegen verraden zich niet alleen aan hun politieke overtuiging en hun ...euh...."stijl" maar ook aan andere dingen waar ze zich zelf niet van bewust schijnen te zijn. Ze schrijven bijvoorbeeld NVA allebei op dezelfde manier. Allebei maken ze krek dezelfde fout. Het gaat nochtans maar om drie letters en een streepje.

Peterpandareus had ik trouwens ook meteen herkend aan zijn politieke overtuiging en zijn schrijfstijl.
Je kan dus beter ophouden met je eigen spiegelbeeld op anderen te projecteren. Het bevestigt alleen maar wat een dubbelhartige hypocriet je bent.
Wat is nu dat weer voor een vraag, Gwylan, pardon, Knuppel.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 28 april 2014 om 20:37.
Het Oosten is offline