Los bericht bekijken
Oud 24 januari 2004, 12:40   #22
Eugene
Gouverneur
 
Geregistreerd: 26 juli 2003
Locatie: Hoboken
Berichten: 1.042
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akila
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eugene
Dit is dezelfde vraag als 'wie heeft er het warm water uitgevonden', dus volkomen irrelevant. Wat wel relevantie heeft is wat beide partijen denken te bereiken met hun getwist. Ik denk dat het hoogtijd wordt om eens de Vlaamse Beweging tout court onder de loupe te houden. Welk comité is nog, of beter, is ooit democratisch verkozen????, beantwoordt die vraag eens. Ik kom bvb sinds Toots werd aangevallen niet meer op het zangfeest...sinds de trieste vechtpartijen op onze heilige weide van de fronters kom ik ook daar niet meer, ons volk gaat tenonder aan die broedertwisten..enkel de leiders worden rijker en rijker...en dat gaat van een Borginon tot een G. Bourgois..tot een F.Vanhecke...en ga zo het triestig rijtje maar af!!! tot wat een zielig volkje zijn wij verworden...om op te kotsen soms
Luister hé Eugene, ik ben geen duizend-en-zoveel-poster, als ik vind dat ik iets te zeggen heb, doe ik het, maar ik passeer wel geregeld op dit forum.
Voor die ene keer dat ik een onderwerp start, wil ik niet horen dat het 'irrelevant' is of dat er een andere vraag moet beantwoord worden.
Ik bepaal zelf wel wat ik relevant vind en ik zoek hier een antwoord op mijn vraag.

Wat de democratische verkiezingen betreft: de VVB heeft rond deze tijd in al haar afdelingen en geledingen nieuwe bestuursverkiezingen. Lijkt me democratisch.
Er bestaat nog zoiets als 'vrije meningsuiting' en die gebruik ik tenvolle, ook op dit of enig ander forum. Om dan toch eens op uw vraag te antwoorden...moet je teruggaan naar de periode juist na Egmont...daar ligt het begin van het einde van de VU en de trieste periode daarna...Een datum of verklaring daarop plakken kan niemand gewoon...daarom noem ik het irrelevant.
__________________
Hoe fanatieker men iets bestrijdt hoe meer men gaat lijken op dat wat men bestrijdt.
Eugene is offline